eate

 

Περιγραφή Μελέτης:

Η ερευνητική προσπάθεια της παρούσας διδακτορικής διατριβής αποσκοπεί στηδιερεύνηση: α) Της ενδεχόμενης στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθούν τα μουσεία καιβ) Της εκπλήρωσης της αποστολής τους σαν οργανισμοί, καλύπτοντας τις ανάγκες τωνεπισκεπτών, από τη σκοπιά του μάρκετινγκ. Επίσης, επιχειρήθηκε να προσδιοριστούν οιγνώμες των διευθυντών και των εργαζομένων στα ελληνικά μουσεία για τη χρησιμότητατης αντίληψης του μάρκετινγκ στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς καιγια την ποιότητα της εμπειρίας που βιώνει ο τουρίστας. Τέλος, έγινε προσπάθεια ναμελετηθεί το προφίλ και ο βαθμός ικανοποίησης των επισκεπτών-τουριστών, σε πέντεδιαφορετικά μουσεία και να σχεδιαστεί ένα μοντέλο πρόβλεψης της μελλοντικήςσυμπεριφοράς των επισκεπτών, για επανεπίσκεψη και διάδοση στο χώρο.Έγιναν δύο ποιοτικές έρευνες σε στελέχη και εργαζομένους σε μουσεία, δημόσιακαι ιδιωτικά, καθώς και σε δημόσιους φορείς πολιτισμού και τουρισμού στην Ελλάδα, μεστόχο την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης και τη διερεύνηση ενδεχόμενωνστρατηγικών που εφαρμόζονται. Επιπρόσθετα, διεξήχθη τρίτη ποιοτική έρευνα, μεπροσωπικές συνεντεύξεις σε σημαντικά τουριστικά γραφεία στην Αθήνα. Με την έρευνααυτή, διερευνήθηκε η απήχηση και η ζήτηση που έχουν οι επισκέψεις σε μουσεία καιαρχαιολογικούς χώρους στην Ελλάδα, από τη μεριά των τουριστών και κατά πόσο οιεπισκέψεις σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους αποτελούν προτεραιότητα για τατουριστικά γραφεία αλλά και τους τουρίστες που επισκέπτονται την χώρα.

Αναθέτουσα Αρχή:

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Ανάδοχος Εταιρεία:

 

Μελετητής/ές:

Μαυραγάνη Ελένη

Ημερομηνία Ολοκλήρωσης:

2011

Πεδίο Εφαρμογής:

Εθνικό

Όροι Διάθεσης:

 

Στοιχεία Επικοινωνίας Αποθετηρίου:

Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών, Βασιλέως Κωνσταντίνου 48
  Αθήνα ,  116035
Τηλέφωνο: 2107273982
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο:  

Ώρες Εξυπηρέτησης Κοινού:

Δευτέρα έως Παρασκευή (9:00-15:00) 

Ιστοσελίδα:

www.didaktorika.gr